Pagina's

maandag 16 juli 2012

Review: Lush!

Ik gebruik altijd compact poeder voor m'n gezicht. Door compact poeder krijg je minder snel last van een glimmend gezicht omdat het een matte poeder is. Toen ik hoorde van de werking van Lush Colour supplement wilde ik dit product meteen hebben. 
Omdat ik best last heb van acne wilde ik een lekker zeepje hebben voor onder de douche. Nadat ik al vele crèmes heb geprobeerd die niet werkte wilde ik een huidverzorgingsproduct van Lush toch een keer proberen. 




Review: Lush Fresh Farmacy


Lush Fresh Farmacy is volgens Lush zeer geschikt voor huidproblemen omdat er kalmerende goudsbloem en kamille infusie word toegevoegd aan kalamijn poeder. Kalamijn verminderd roodheid en verzacht een geirriteerde, prikkende huid. helende lavendel en tea tree helpen je probleemhuid genezen en zorgen voor een frisse look.
 Deze zeep breng je aan door de zeep nat te maken en het even te wassen tussen je handpalmen, het schuim dat op je handen zit masseer je in op je huid, dan laat je het even rustten en spoel je het af met warm water.
Het zeepje voelt heerlijk zacht wanneer je het aanbrengt op je huid het ruikt ook heel lekker maar met afspoelen word het wat ruwer dat is minder fijn. Het is ook handig om een zeepbakje aan te schaffen voor als je hem in de douchecabine laat staan anders plakt het vast aan je badmeubel. 
Ik gebruik de zeep nu bijna een maand en ik ben zeer tevreden! M'n huid is echt opgeknapt. Natuurlijk heb ik nog wel wat last van pukkeltjes maar ik had ook niet verwacht dat het helemaal zou verdwijnen.
























Review: Lush Colour Supplement


Lush Colour Supplement is een soort BB cream. Je kunt het over je moisturizer heen gebruiken zodat je een dagcrème met een lichte dekking krijgt of als foundation/concealer wat ik doe. In deze cream zitten geen minerale oliën in (die je porien afsluiten) maar soja en rice bran olie voor wat extra voeding en verzorging.
Ik vind de crème heel fijn, hij dekt goed en is makkelijk aan te brengen. één nadeel is dat hij niet helemaal intrekt, als je aan je huid voelt is de crème nog een beetje vochtig.
Deze crème is multifunctioneel en raad ik zeker aan. hier een swatch.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten