Pagina's

vrijdag 20 juli 2012

Review: Bourjois mineral deodorant


Deodorant is een product dat door elke vrouw bijna iedere dag word gebruikt. Waarschijnlijk kan aluminium hydrochloride (een product dat in deodorant zit) borstkanker veroorzaken. Daarom zijn er nu veel deodorants verkrijgbaar waar dit product niet in zit zoals de Bourjois mineral deodorant. Bij deze deodorant is het aluminium hydrochloride vervangen door door rots aluin, een mineraal kristal. Ook zitten er geen kleurstoffen en alcohol in.



















Waar ruikt frisheid naar: De naam zegt het al deze deodorant ruikt heel fris
Waar ruikt Schoonheid naar: Deze deodorant heeft een heerlijke roosjes/bloemen geur. 


Wel moet je de deo's heel goed schudden voor gebruik. De eerste keer deed ik dit niet goed genoeg en was alles nat. Toen ik mijn oksels had geschoren en de deodorant opdeed kreeg ik geen last prikkende oksels, dat was heel fijn.
De deodorant zit in een handige spuitflacon. Ik vind de verpakking ook heel mooi.

Ik ben zeer blij met de deo's niet alleen omdat ze fijn in gebruik zijn maar ook omdat ik weet dat er geen schadelijke stoffen in zitten. Ik heb van de schoonheid deo meteen nog 3 deodorants gekocht. dit product is naar mijn mening dus een aanrader.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten